Tuesday, January 5, 2010

Antara Zambry dan Nizar! Klik sini




Fantasi: Pihak pakatan rakyat menwar-warkan bahawa keadaan dinegeri Perak tidak tenteram dan rakyat menolak pemerintahan BN angkara perbuatan yang mereka definasikan sebagai 'rampasan kuasa'..Pihak media pro pakatan mengolah cerita bahawa setiap majlis yang dihadiri oleh MB Perak skarang tidak mendapat sambutan.Pengunaan Istilah MB yang sah bagi merujuk kepada Ir Nizar dalam setiap majlis dan ceramah yang dikelolakan oleh pakatan bagi menimbulkan persoalan dikalangan rakyat Perak sendiri.
Realiti : Jamuan makan malam ulangtahun Persatuan Chinwoo Daerah Batang Padang di SMJK(C) Chung Hua di Bidor  pada 24hb disember mnceritakan segala-galanya disebalik fantasi Pakatan rakyat. Kehadiran MB Perak disambut dan diraikan dengan meriah sekali.Ini menunjukan cerita-cerita yang di canang oleh media dan penyokong Pakatan bahawa BN ditolak oleh kaum bukan melayu adalah tidak benar sama sekali.



hakikatnya majllis atau acara yang dihadiri oleh MB yang kononnya sah dimata penyokong pakatan rakyat tidak mendapat liputan dari media pro pakatan dan juga para peserta yang hadir, amat malang lagi strategi mereka untuk menarik perhatian awam tidak berjaya.





Yang nyata mereka dalam keadaan terdesak apabila menyedari kehilangan sokongan dari orang melayu atas kesilapan sendiri dalam mengenepikan perjuangan asal untuk bersekedudukan dalam pakatan rakyat.oh lupa nak beritahu acara yang dihadiri oleh Nizar adalah anjuran dewan pemuda perak bermain bowling dengan warga media pada 25hb disember.

sumber gambar dan penerangan: facebook YB Khusairi

0 comments: