Thursday, January 28, 2010

Live Dari Perak: Majlis Perjumpaan Pemimpin Masyarakat Orang Asli dan Makan Malam Bersama MB Perak

MB Perak Dr Zambry

Saudara Azhar Ahmad - Pegawai Khas MB

Saudara Hamdan Taha - Pegawai Khas MB

YB Zahir - Exco Kerajaan Negeri Perak bersama beberapa rakan-rakan



















Saudara Nizam Isa - Setiausaha Akhbar MB Perak








Saudara Ismail Saffian - Setiausaha Politik MB Perak







Kami dari Perak Today telah dijemput oleh Saudara Hamdan Taha dan Saudara Azhar Ahmad selaku pegawai khas MB Perak ke Majlis Perjumpaan Masyarakat Orang Asli dan Makan Malam YAB Menteri Besar Perak Darul Ridzuan!

Kami telah sempat mengambil gambar-gambar di atas untuk tatapan anda, pada hemat kami inilah kali pertama kami melihat orang asli begitu ramai sekali yang datang untuk bersama Menteri Besar Rakyat! Lebih kurang 1400 yang hadir ke majlis ini.

Dalam majlis yang sama, anak-anak orang asli yang telah lulus dengan cemerlang dalam peperiksaan UPSR juga telah menerima sumbangan dari Menteri Besar rakyat.

Belum pernah ada Menteri Besar yang meraikan orang asli sebegini, dari riak wajah orang-orang asli tadi terpancar sinar kegembiraan kerana dapat makan malam bersama-sama MB yang prihatin.

Kami juga sempat bertanya dengan beberapa orang asli yang hadi pada malam tadi tentang dari mana mereka datang, ada yang datang dari kawasan pendalaman dan ada juga dari kalangan mereka telah bertolak dari awal lagi kerana mereka begitu teruja kerana dapat bertemu dengan MB yang mereka sayangi.

Majlis tamat lebih kurang jam 11 malam.

4 comments:

YEOP PARIT said...

Tahniah DS Zamry. Teruskan usaha. Kta gempur sama PAKATAN ROSAK, kita gempur sama si NIZAR MABUK KUASA..BONEKA DAP. HamPAS HemPAS PAS..

Anonymous said...

kami rakyat johor harap Dato' Seri teruskan perjuangan UMNO

CincinSuasa said...

Tahniah YB DS Dr Zamry.

Teman bangga dengan Menteri Besor seperti ini..

Teruskan usaha mendekati rakyat YB dan semua Exco Perak..

Asal dari Sg. Manik, T.Intan sekarang di Putrajaya

Anonymous said...

SLM BRO..INI MCM BARU GEREKKK SEYHH!!..TP AKU TAK HERAN SEBAB KERAJAAN BN DH LAMA MENDAMPINGI RAKYAT TANPA KIRA KAUM, BANGSA, ATAU BUDAYA SBB YG PENTING KEIKHLASAN UTK BERKHIDMAT UTK RAKYAT! SYABAS DS ZAMBRY!! HUHUHU