Monday, March 15, 2010

Jemputan ke Ceramah bertajuk PEMIKIRAN KOMUNIS, CHAUVINIST DAN DIKTATOR!


Kami di Perak Today, mewakili Pak Ngah Hamdi dan Pegawai Khas MB iaitu Saudara Azhar ingin menjemput semua rakyat negeri Perak dan Malaysia amnya ke siri ceramah di Perak!

Ceramah ini akan diadakan pada 16hb Mac 2010 iaitu pada jam 8 malam, siri ceramah yang paling GEMPAQ masakini, ceramah ini bertajuk : PEMIKIRAN KOMUNIS, CHAUVINIST DAN DIKATATOR!

Tempat: Arena Square, Pengkalan Bahru, Pantai Remis

Panel-panel penceramah terdiri dari:

1. Ezam Md Nor - Bekas Setiausaha Politik Anwar
2. Anuar Shaari - Bekas Setiausaha Sulit Anwar
3. Zahid Md Arip - Cucu arwah Tun Ghafar Baba
4. Hamdan Taha - Pegawai Khas MB

Menteri Besar rakyat juga dijangka turun ke siri ceramah ini, anda semua dijemput hadir supaya anda boleh lebih memahami tentang tajuk yang telah disebutkan di atas. Ini merupakan peluang keemasan kepada penududuk tempatan dan penduduk-penduduk di sekitar kawasan tersebut.

Siri ceramah ini terbuka untuk semua lapisan masyarakat, sila beritahu kawan-kawan, adik abang, saudara mara dan handai taulan supaya menghadirkan diri!

Banyak cerita-cerita panas yang akan dibongkarkan pada malam tersebut!

Minta jasa baik rakan-rakan bloggers supaya mewar-warkan siri ceramah ini.

Sekian. Terima kasih.

4 comments:

CUCU TOK WAN said...

Salam Sdr. Perak Today...

Telah dipanjangkan ke dalam Depa-kata...

Siberangan said...

Lepas Perak, cuba ator di Kedah pulak. Ceramah bertajuka 'PEMIKIARAN KOMINIS, CHAUVINIST DAN DIKTATOR' sesuai diterangkan kapada orang2 PAS dan PKR Kedah.

Puak2 yang menyokong PAS dan PKR di Kedah sekarang nampak macam bengong sikit dengan isu ini.

Megat Alam Gempita said...

MB Zambri seru pegawai kerajaan dan orang Melayu belajar dan menguasai bahasa Mandarin selain bahasa Inggeris agar dapat berkhidmat dengan berkesan.
Tetiba jer si Barua Komunis Ngah Ngeh melenting tak tentu pasai. Dia takut ler tu kalau Melayu pandai susah dia nak kelentong macam dia kelentong si Nizar dulu.
Nabi berpesan belajar ler sampai ke negeri China bermakna belajar bukan sahaja kebaikan dan kehebatan orang Cina tetapi belajar juga cara tipu daya puak Cina komunis rasis sekarang nih kelentong supaya jadi 'buku bertemu ruas'.

House PK III said...

Insya'allah siberangan, kami akan usulkan.

Benar Tuan Megat, mereka takut sebab tidak boleh berahsia lagi agaknya.