Wednesday, March 24, 2010

PKR Khianati Saya - YB Mohsin





Bukan sahaja disisihkan cabang dan dipecat daripada PKR. Tapi YB Mohsin turut dikhianati oleh pegawai khas beliau yang dilantik cabang Bagan Serai dan datang kononnya ingin membantu tetapi mengkhianati  beliau kembali dengan membuat bermacam-macam salah guna kuasa.

Antara contoh kelakuan yang tidak amanah dilakukan ialah ;

1. Encik Munawir  Mahmud,naib pengerusi Bagan Serai meminta tandatangan YB Mohsin dengan letterhead kosong. Maknanya YB Mohsin tidak tahu apa yang akan dibuat dan dimaklumkan dengan letterhead itu.Perkara itu dilakukan dengan alasan YB jarang balik ke kawasan walaupun menurut YB Mohsin sendiri beliau sering pulang ke bahagian tiap-tiap minggu.

Maknanya apa? Encik Munawir ada kepentingan dengan letterhead kosong inilah..Apa lagi?


2.Encik Abdul Malik bin Latif, ketua penerangan Bagan serai pula langsung tidak menjalankan tugas selaku pegawai khas tetapi rajin pula membuat permohonan pelan tanah  dan segala permohonan PLB di Bukit Merah disimpan oleh beliau.Maknanya juga beliau pasti ada kepentingan dalam PLB di Bukit Merah.

Jadi apa nak dikatakan lagi..Sudahlah tidak amanah dan membuat salah-guna kuasa..kini pandai-pandai pula menuduh YB mendapat habuan daripada pihak UMNO.

Rakyat tak bodoh brother..kalau PKR baik dan menghargai YB Mohsin., dia tak keluar PKR lah..

Bersambung..

7 comments:

Cucu Tok Wan said...

artikel ini saya linkkan dengan http://theflyingkick.blogspot.com...

MOHON DIIZINKAN DAN DIHALALKAN... hehe..

House PK said...

Bagus Perak today, tersukan pendedahan, kami akan sentiasa menyokongmu!

Anonymous said...

Bagus Perak Today, teruskan pendedahan...

Anonymous said...

PKR ni memang parti sialan yang merosakkan, mereka lebih zalim dari umno.

Kulup Sakah

Bagan Tiang

Anonymous said...

Aku tinggal kat Taman Seri Kurau dan aku sendiri tengok betapa zalimnya orang-orang pkr kat sini, dah la berlagak macam gangster pastu sombong nak mampos pulak tu

Din Kelapa
Taman Seri Kurau

Anonymous said...

Apa punya bodo si Mohsin ni,
PKR bukan khianati hang saja, semua orang Melayu dikhianati PKR la. Itu pun tak nampak ka macha????

Anonymous said...

Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.