Monday, March 30, 2009

NIZAR, WAHID KASRAN DAN TEORI 'POLITIK LANCAP'

gap sudah terbayang apa yang ada dalam kepala hotak kamu ? nehi brader, ini bukan cerita fantasi seksual yang akan dibuat sekuel artikelnya.aku bukan penulis politik tahyul seperti sayuti atau pun sasterawan SHIT kaki mencarut dari parti pas pis pus shanon ahmad.

dulu sekitar awal 1990 ramai manusia akan menunggu akhbar mingguan malaysia keluaran hari ahad. bukan untuk menunggu keputusan liga semi pro sebaliknya tersangat ingin untuk membaca artikel berfakta seksual karya agung wahid kasran. ruangannya digelar 'KISAH BENAR'.

wahid kasran pakar dalam mengulas tajuk seksualiti, sepertimana pas yang pakar dalam hal ehwal memutar belitkan islam.wahid kasran membawa persoalan masalah hubungan lelaki dan wanita. cerita ini diolah dengan sebegitu terperinci dan begitu berjaya hingga ianya boleh dianggap sebagai kitab seks melayu terulung selepas karya agung 'PERMATA YANG HILANG'.

yap, wahid berjaya mengolah masalah lelaki dan wanita dengan penuh imaginasi tingkah lakunya. gambaran montok tubuh menggiurkan, jelingan adik ipar perempuannya yang baru mandi dan keluar berkemban melemparkan senyum, bau wangian seketari yang lurah dada pejal sengaja dibuka satu butangnya dan pelbagai klise dan cerita penuh ghairah digarap dengan begitu hebat sekali.

jangan kita menipu diri sendiri bahawa ramai anak muda 'terpaksa' menembak peluru ke dinding kerana 'tiada sasarannya'. yang wanita tidak dapat aku pastikan. aku sekadar teringat, pada waktu lingkungan cerita wahid kasran ini bermaharajalela, kerap aku terbaca surat pembaca kepada doktor di dada kahbar yang kebanyakannya menceritakan 'ketidak kebalan' iman mereka menentang rasukan syahwat , haha yang banyak melibatkan masturbasi.

masturbasi membawa bencana. masturbasi meggambarkan jiwa yang kosong imannya. masturbasi melanggar norma-norma adab agama. masturbasi pernah disabdakan oleh nabi..masturbasi itu perbuatan syaitan dan melemahkan akal. masturbasi membawa kepada kegoncangan lutut.

wahid kasran penulis hebat fantasia seksualiti ini akhirnya menemui 'ajal' dalam penulisannya. dia akhirnya digantung/ 'banned' daripada punyai kolum khas hari ahad kerana didakwa tulisannya telah merosakkan jiwa anak muda dan anak tua. entah mana hilangnya wahid kasran hingga kini tidak dapat aku kesan.

melayu budinya indah, bahasa nya begitu megah. kiasan-kiasan melayu merupakan anugerah terhebat akan cabang budaya melayu. kalau takut dilambung ombak,jangan berumah di tepian pantai merupakan kiasan akan amaran orang dulu-dulu tentang etika 'cabaran'.

hari ini ada melayu cuba memperbaharui 'budaya melayu'. budaya yang cuba dirogol asal usulnya. budaya bangsa ini telah 'dilancapkan' dengan rakus oleh melayu pakatan. melayu itu menggelarkan diri sebagai ketuanan rakyat, satu kelahiran cabang radikal yang cuba menjatuhkan seluruh pemerintahan beraja atas nama demokrasi.

hari ini simbol dan martabat melayu habis semua telah 'dilancapkan'. 'dilancapkan' tanpa had,tanpa mengira masa, siapa diantara. habis seluruh tubuh yang ada pada melayu itu keji dicerca.

'KITA MAHU TEGAKKAN KETUANAN RRRAAAKYAT' !!!!

'SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT' !!!

'PATIK MOHON DERHAKA' !

suara pelontar ini merupakan 'pelancap politik' teragung. satu punyai masalah mental dan seorang lagi merupakan bekas menteri besar paling singkat dalam sejarah .

pelancap, dilancap dan kena lancap adalah perbuatan yang berlainan maksudnya.

'pelancap politik' sanggup menjual agama dan memutar belitkan agama demi politik sialannya. seperti contoh husam musa lebih takutkan dan gentar kepada karpal daripada ALLAH SWT berkenaan dengan isu hudud beberapa bulan lepas.

'dilancap politik' adalah klise yang mudah. menggambarkan mangsa itu membiarkan sahaja dirinya 'dilancap politik' oleh orang lain. nizar merupakan boneka agung dap. 11 bulan pemerintahannya adalah dikemudikan secara langsung oleh ngeh dan ngah.

'kena lancap' adalah tamsilan lebih mudah. kiasan ini menggambarkan akan keadaan mangsa yang tidak tahu apa-apa tetapi masih menjadi mangsa 'lancapan politik'. seperti contoh demonstrasi selepas solat jumaat di masjid ubudiayah yang membabitkan beberapa orang pas berbaring di atas jalan sebenarnya merupakan mangsa 'kena lancap' .tukang lancapnya dap.

jadi teori baru gap akan menjadi sebegini.

bila sasterawan seksualiti wahid kasran digabungkan dengan politik nizar, maka terbentuklah satu teori politik terhebat di abad ini, ianya digelar 'POLITIK LANCAP'.


http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/

0 comments: