Monday, August 10, 2009

VCD Baru Buktikan Anwar Lidah Bercabang..!!


pr

Hanya menunggu waktu dan ketika yang tepat, waiting for the right time..

Kali ini info diterima dari utara tanahair. Ada rakaman VCD bakal diedarkan tidak lama lagi. VCD ini akan membuktikan betapa bercabangnya lidah makhluk yang bernama Anwar Ibrahim..!!

Rakaman VCD pendek, memakan masa lima minit dua puluh saat [5;20;00]. Ianya berlaku jam 4.35 petang bertempat di Yayasan Aman, Penanti, Bukit Mertajam pada 8 Januari 2008, sewaktu berlangsungnya Mesyuarat Pembahagian Kerusi Barisan Alternatif [waktu itu belum menang besar, Pembangkang belum lagi menggunakan nama Pakatan Rakyat].

Ketika ini dikatakan waktu yang amat sesuai untuk diedarkan VCD tersebut kerana semakin banyak insiden demi insiden yang menunjukkan hubungan dalaman Pakatan Pembangkang sudah semakin rapuh..! Dalam rakaman VCD ini, Anwar Ibrahim telah menghentam, mengutuk pemimpin dan konsep parti PAS dan DAP didepan pemimpin PKR. Begitu emosinya Anwar melabelkan DAP dan PAS sebagai TAMAK,,! BODOH…! SOMBONG…! Tindakan Anwar ini amat memeranjatkan ramai pemimpin PKR ketika itu kerana sebaik sahaja pemimpin DAP dan PAS hadir, Anwar terus berubah nada dan kata katanya semakin lemah lembut, terserlah “mainan wayang” serta lakonan Penasihat PKR itu…

“ Tempat pekan [bahasa utara maksudnya bandar] pun PAS sakan nak kacau..? tempat cantek semua depa nak ambek, tempat bodoh bagi kat kita..? depa saja yang cerdik..! dah dua kali kita bodoh, tak kan nak bodoh lagi kot..? “ [maksudnya dah 2 pilihanraya 1999 & 2004 PAS pilih kawasan yang elok] begitulah kata kata Anwar dalam loghat utara..

“ yang hangpa semua dok takut dengan PAS & DAP pasai apa..? Haa..! yang hangpa dok buat kerja serupa mintak sedekah pasai apa..?? Pi bincang laa..” tinggi suara Anwar ketika memarahi pemimpin PKR .

“ Rakyat tengok kita yang sebenaQnya kuat, bukan depa..!! Isu nasional semua kita, bukannya depa..!! “ tekan Anwar lagi.

“ Penang pun dah kalut kita nak kena bincang, DAP Sarawak pun dok kata depa kuat..” demikianlah diantara kata kata Anwar menempelak rakan rakannya dari DAP dan PAS sambil mengajar pemimpin PKR tidak menghormati mereka.
Terdapat beberapa lagi kata kata dan "body gesture & facial expression Anwar" dalam VCD tersebut membuktikan beliau tidak pernah jujur mahu bekerjasama dengan DAP & PAS, hanya sekadar mahu memperkudakan mereka untuk mencapai cita cita politikya sahaja..

Menurut pemilik VCD ini, kelakuan dan tingkah laku Anwar terus bertukar sebaik sahaja pemimpin pemimpin PAS muncul untuk mesyuarat tersebut. Memang bercabang sungguh lidah si Anwar ni, pandainya dia bermuka-muka!

Selepas VCD ini diedarkan nanti kepada pemimpin pemimpin PAS dan DAP khususnya dinegeri negeri yang mereka berkongsi kuasa seperti Selangor dan Kedah, diharapkan akan timbul kesedaran siapakah Anwar Ibrahim sebenarnya….

Semoga rakyat akan lihat sendiri, siapa yang menjadi kuda, dan siapa pula yang menunggangnya..! - medan-info-kita.blogspot.com

3 comments:

Aiyyaa Nostladamus Kaa said...

heiyyaa tuan Pendekar Perak, gwa tabik sama lu. ini macyam arrr sutak kila manyak power punya martol tukul bisi kasi hantam itu pakatan cibai sikalang mau pematang pasil punya ungdi orrrr.

tatak kila minang kaaa kalah kaaa, hintam punya pasat, misti mau hantam jugaaa itu cibai punya pakatan.

manyal sssoi itu pakatan punya olang sini mali summa jali kacyau summa jali hingaq selupa itu kling kwai hilang lumbu.

FENOMENA ZAMAN said...

Salam Tuan Blogger.

Pasal VCD ni kawan rasa patut diedarkan segera. Jangan tangguh lagi. Sepatutnya dah ada dan disebarkan kat internet ni supaya perang saraf dapat dimulakan, biar rakyat tahu betapa pembelitnya si Anwar Ibrahim ni. Harap sesiapa yang ada akses video tu bertindak dengan segera. Huh.. kawan tak sabar nak melihatnya..

Parang Sasau said...

KALAU ADA VCD TERSEBUT ELOKLAH DIEDARKAN SECEPAT YG MUNGKIN.. SUDAH TIBA MASANY KITA HANCURKAN PAKATAN TEMBERANG INI..

AYUH! RAPATKAN BARISAN!! HANCURKAN PR!

SAYA SENTIASA MENYOKONG ANDA!