Tuesday, September 8, 2009

Nizar Pasberg! Mengapa Berkonvoi ke Pangkor dengan Motosikal?

Nizar akan mengetuai konvoi bermotor ke Lumut dan Pulau Pangkor 12 Sept ni....Khabarnya beliau akan membawa kumpulan bermotor ni masuk ke Pulau Pangkor dengan satu tujuan iaitu untuk 'membubarkan DUN'. Kenapa Pulau pangkor? Sebab P. Pangkor adalah DUN YAB Dato Sri Dr. Zambry, Menteri Besar Perak.

Apa lagi Nizar ni? Konvoi di Bulan Ramadhan....Buatnya Mat-Mat Rempit ni tak puasa pada hari konvoi tu, siapa nak tanggung? Aku pun dah naik hairan ngan pimpinan PAS yang merestui Nizar ni dengan tindakan-tindakan bodoh tu.

Tak boleh ke nasihat si Nizar ni atau pimpinan PAS yang lain pun dah tak kira hal agama dah asal dapat 'kuasa'. Atau pun Nizar ni dah tak dengar nasihat pimpinan PAS dan hanya dengar nasihat Nga dan Ngeh???

4 comments:

Anonymous said...

Hahaha bagui bebenor er...Biaq lanun mamak bukan Melayu tu sedaq sikit, ingat dirinyer dapat sokongan rakyat, apanama ni memang mengidap penyakit halunisasi...nampak yang bukan-bukan...HIDUP PR ! HIDUP NIZAR !

Anonymous said...

umno ada kuasa dia boleh buat apa saja....merampas perak secara zolim
hari ini umno merintah perak terpaksa guna
polis
mah-kamah
istana
walaupun umno berkuasa,zolim tapi meraka lemah, mereka tak boleh berdiri dengan kaki sendiri inilah hakikatnya
apa yang nizar boleh buat....
inilah diantara cara2nya berkonvoi dan sebagainya bagi nak memberi tahu kepada semua khususnya kepada rakyat apa yang telah dilakukan oleh umno bn, langsung tidak bertamadon

apapun pilihanraya ke 13 dah tak lama lagi
zaman kejatuhan umno bn sudah jelas kelihatan
malaysia merdeka sudah 52 tahun
sepatutnya makin lama makin baik umno yang memerintah...
lupanya makin lama makin jahanam

biasalah orang yang dah nak habis nyawa makin ganas
contohnya undang2
ada undang2 umno bn....apa saja yang dilakukan oleh puak ni semuanya ok
ada undang2 bagi pembangkang & rakyat
ha... jaga2 hang buat silap saja umno akan pastikan hang takan lepas
dan akan di sinsasikan

bersatulah wahai rakyat malaysia pastikan PRU ke 13 ini kita tolak UMNO BN

selamat......

Anonymous said...

umno ada kuasa dia boleh buat apa saja....merampas perak secara zolim
hari ini umno merintah perak terpaksa guna
polis
mah-kamah
istana
walaupun umno berkuasa,zolim tapi meraka lemah, mereka tak boleh berdiri dengan kaki sendiri inilah hakikatnya
apa yang nizar boleh buat....
inilah diantara cara2nya berkonvoi dan sebagainya bagi nak memberi tahu kepada semua khususnya kepada rakyat apa yang telah dilakukan oleh umno bn, langsung tidak bertamadon

apapun pilihanraya ke 13 dah tak lama lagi
zaman kejatuhan umno bn sudah jelas kelihatan
malaysia merdeka sudah 52 tahun
sepatutnya makin lama makin baik umno yang memerintah...
lupanya makin lama makin jahanam

biasalah orang yang dah nak habis nyawa makin ganas
contohnya undang2
ada undang2 umno bn....apa saja yang dilakukan oleh puak ni semuanya ok
ada undang2 bagi pembangkang & rakyat
ha... jaga2 hang buat silap saja umno akan pastikan hang takan lepas
dan akan di sinsasikan

bersatulah wahai rakyat malaysia pastikan PRU ke 13 ini kita tolak UMNO BN

selamat......

House PK said...

ZOLIM KEPALA TOYA KAMU! DAH SI NIZAR SIAL TU BALACI DAP, TAKKAN NAK DI BIOR JE KOT!

KORANG NI BAHALOL, CAKAP TAK PAKAI OTAK PUNYA!

ALLAH MAHA BESAR!