Sunday, February 7, 2010

Majlis Solat Hajat di Rumah Menteri Besar Perak!

Saudara Azhar - Pegawai Khas MB Perak

Saudara Hamdan Taha bersama dengan Dato Hamdi


Semalam Perak Today sekali lagi telah dijemput oleh Saudara Azhar dan Saudara Hamdan ke majlis Solat Hajat Bersama MB Rakyat di keidaman rasmi Menteri Besar Perak.

Walaupun hujan agak lebat malam semalam tetapi iianya tidak menghalang rakyat negeri Perak untuk bersama-sama MB Kesayangan mereka dan memohon kepada Allah SWT supaya Negeri Perak diberkati.

Lebih kurang 7000 rakyat negeri Perak yang hadir malam semalam. Perak Today dapat melihat semalam yang rakyat dengan begitu bersungguh-sungguh walaupun dalam hujan lebat mereka tetap datang untuk majlis ini.

Majlis dimulakan dengan solat Maghrib kemudian diikuti dengan Solat Hajat dan tazkirah, selepas itu MB bersama-sama rakyat telah menunaikan Solat Isyak dan diikuti oleh ucapan dari ketua NGO-NGO dan parti-parti komponen BN.

Apa yang menarik perhatian Perak Today adalah bukan sahaja yang beragama Islam malah kaum India dan Cina turut hadir untuk memberi sokongan kepada MB Rakyat, walau mereka tidak turut serta dalam sembahyang hajat namun mereka tetap kemari untuk memberi sokongan kepada Dato Seri Dr Zambry.

Ini sekaligus sudah menolak dakwaan bahawa Dr Zamby tidak mendapat sokongan kaum lain, tahniah Perak Today ucapkan kepada semua yang telah menjayakan majlis yang penuh dengan keberkatan ini.

Editor Perak Today

11 comments:

Wenger J. Khairy said...

Baguslah. Suruh dia Bubar DUN boleh tak. Aku meluat dengan karenah sponsor Papukari Jamban. Lebih baik Perak diperintah oleh kaum DAP dari diperintah oleh sorang yang menyara kehidupaan beruk tu

Anonymous said...

Salam bro,

rasa mcm x sampai 2000umat pun....nampak ada bebudak tahfiz je yg ramai kat depan pic yg teratas tue cuba zoom bahagian depan..bak kata somebody i've got number...

Anonymous said...

SLM BRO..PERGHH LEH TAHAN RAMAI GAK BROO. PERAK MMG ADA UMPHH DI BWH KEPIMPINAN DS ZAMBRY!..YEHAAAA!!

Anonymous said...

untuk makluman ustaz parpukari jadi imam semalam kekeke

Anonymous said...

Hahaha... jelas lagi nyata bro,Perak Today adalah parpu punyer. Mana taknya, lihatlah bahagian atas blog tersebut si Maha Adil diletakkan diatas dah bawahnya adalah blog 1Msia. Adus MB Perak, buanglah parpu tu kerana semua blogger tahu games parpu. Kasi je token kepada bloggers benar2 menetap di Perak. Blog Nizam Isa kata 5000 tapi Perak Today 7000. Nampak sangat nak menipu tak pandai dan tiada kesepakatan antara bloggers UBN dalam Perak.

Rahman said...

saya bersama MB mlm tadi.Alhamdulillah.Mmg 7000 jemaah hadir.Jalan jem dari bulatan tepi rumah MB sampai ke medan gopeng.mmg hebat kepimpinan ds DR Zambry.

bijan said...

ah ah ah 7000 dalam kiraan rupiah ke...lucu betul puak-puak ni

Anonymous said...

Jangan marah kiraan metamatik org UMNO memanglah lemah.Tahap LEMAH...

PARPUKARI said...

Anon 2.20 ya la semua blog kat Malaysia ni aku yang punya! AKu pun nak minta PM benda yang sama gak, KJ puja anwar siang malam dan penyokong Kj semua adalah penyokong anwar sampai menghina negarawan seperti Tun Dr M maka aku nak mintak supaya KJ dipecat!

Buat apa simpan si kitol yang memuja musuh no 1 UMNO?

Amacam ok tak? Kah kah kah, tak habis2 kata aku kerja ngan Perak, wahai tuan punya Perak Today, tolong siasat perkara ini dan nyatakanlah samada House PK bekerja dengan Perak!

Tahap kebodohan bebudak KJ ni mengalahkan kebodohan BAB ta! Muahahahahahaha, tunggu apa lagi wahai Tuan PM, kasi buang je si KJ ni!

Anonymous said...

lemah matematik...lemah segalanya..BUBAR DUN..apa ditunggu lagi.anak jantan apa kebende..org cabar TAKUT..memang le..TAKUT KALAH..pigiii daaaa..

CIFUT BABI said...

Nak bubar? Buat apa? Kah kah kah hujah paling dangkal dari pemuja CIFUT BABI dan WALI SELIPAR sesat yang kena liwat ngan al juburi tu!

Maaf ya PT sebab guna bahasa kesat sebab jenis spesis mereka ni tak faham bahasa baik