Monday, May 24, 2010

Berita Panas! Azizan Kata Nizar GILA!

Tak patut sungguh Datuk Seri Dr. Azizan Abdul Razak. Mentang-mentanglah empat orang ADUN yang disyaki akan melompat, DIPAKSA berikrar taat setia dengannya di hadapan ribuan penyokong PAS, sampai hati dia MENGIBARATKAN Datuk Seri Nizar Jamaluddin sebagai ORANG GILA!!!

Puncanya, Azizan mengatakan dia tidak akan membubarkan DUN Kedah kerana kedudukan Pakatan Rakyat yang mempunyai kelebihan berbanding Barisan Nasional iaitu 4 kerusi. Malah kata Azizan lagi, meskipun hanya berkelebihan satu kerusi, dia tetap akan mempertahankan pentadbirannya, biarpun sebelum ini BERCAKAP BESAR yang dia akan membubarkan DUN Kedah seandainya seorang sahaja lagi ADUN Pakatan melompat.

"Saya tidak akan bubarkan DUN sehingga ke peringkat tidak mampu lagi bertahan. Hanya ORANG GILA SAHAJA yang hendak bubar. Saya belum gila lagi," katanya ketika berucap pada majlis penerangan isu keluar parti di Kompleks PAS Kota Sarang Semut dua malam sudah. (Kedah Lanie)

Bagi mengelakkan Barisan Nasional khususnya UMNO mengacau empat ADUN terbabit, Azizan akan membawa mereka makan angin di luar negara!

Untung jadi ADUN PKR dan DAP di Kedah! Terngangalah ADUN-ADUN PAS yang tidak ada nilai sedikit pun, kecuali mencukupkan kuota kuasa Azizan Abdul Razak.

Nizar Jamaluddin masih lagi meroyan dan gagal menerima hakikat bahawa kerajaan DAP yang membonekakannya telah pun pupus di Perak. Kata-kata Azizan Abdul Razak kena sangatlah dengan Nizar Jamaluddin yang masih menuntut Zambry Abdul Kadir yang memiliki kelebihan tiga kerusi di Perak agar membubarkan DUN.

Hanya orang gila sahaja yang akan membubarkan DUN apabila pasukannya memiliki kelebihan, sekalipun satu kerusi!

Kesian Nizar Jamaluddin... Azizan Abdul Razak sebenarnya sedang mengajar boneka DAP itu tentang nilai sebenar seorang ahli politik. Nizar boleh terus melalak di Parlimen... itu pun kalau tak kena bubuh dengan Ahli-Ahli Parlimen UMNO yang memang cari fasal nak hentam dia la... Ngah Kor Meng dan Ngeh Kor Ham pun tak berani bukak mulut kat Parlimen, Nizar Jamaluddin pun jadi tikuslah! Kat Perak, dia berani ler... kat Parlimen, macam kucing kasi kena jirus air sejuk!

Sekali lagi... kesian Nizar! Azizan sendiri sahkan, Nizar Jamaluddin adalah ORANG GILA!!!

Oleh The Flying Kick

7 comments:

PARPUKARI said...

Nizar ni elok dimasukkan ke dalam Tanjung Rambutan je

adf55650 said...

penghuni tjg Rambutan pun tak nak die.

Anonymous said...

Elok kena liwat ngan Anwar je si Nizar ni, ekekekekekeke

KAPAKTAJAM said...

KAPAKTAJAM, mengesyorkan biarlar DS NIZAR ni dengan angan2nye. KAPAK xheranpun krn KAPAK tau sbb die berperangai begitu krn mmg keturunannya mmg ada spesis kaum tu, ape nk diherankan. Khabornya die dgn Ngar & Ngeh adalah sesuku, sesakat, sepusat. Lantak die lar "GILA MEROYAN" desas-desus dari dalam PAS pun ada yg xgemor die nih. Lebih sudu dari kuah.... fikir2 lar.

Anonymous said...

Dok sibuk korang haramjadah ni ngata Pakatan Rakyat goyah la,makin hancur lah apa lah itu lah ini lah.. tapi keadaan pulang paku buah keras terkena batang pelir bapak korang jugak.silap gaya mak korang jugak tergadai maruah. wakakakak..

MIC nak minta cerai tu. dayus la UMCO tak mau cerai. dasar Barisan Neraka (BN). bacul nak mampus... pi la singkir MIC kalau berani. kah kah kah..

sukanya aku tgk kehancuran Barisan Neraka (BN) ni. aku cadangkan suruh Zambry Kadiaq jadi Presiden MIC. putar belit mcm keling pariah jugak. sama genda kata orang perak wehh..

hahahahha...kroooiiihhh pttuuuiihh!

Anonymous said...

Macam-macam terjadi di negara kita sekarang

Nizar Pukimak said...

Hoi anon pukimak, meh sibni aku ronjang pantat mak kau sial, kau tu lagi sial jadi balaci upahan cina kafir harbi, meh sini satu keturunan kau aku kongkek, baik aku kongkek dari cina yang kongkek free, tul tak?