Sunday, May 2, 2010

Nizar Masih Belum Jawab! Mana Bukti Nizar?

Dalam kenyataan terbaru lembu tunggangan DAP iaitu Nizar cuba untuk tidak menjawap persoalan sebenar tentang dakwaan beliau didalam ucapan yang memfitnah Ds Najib membuat ucapan mahukan darah kaum cina.

Nizar sekali lagi gagal untuk membuktikan Ds Najib ada membuat kenyataan yang mahu membasahkan Kuala Lumpur dengan darah cina.Sebaliknya beliau dengan kenyataan memperbodohkan rakyat apabila cuba mengalihkan isu kononnya BN pula yang rasis.

Walhal video yang dipaparkan sebelum ini ternyata Nizar menghasut,membuat fitnah dan berniat jahat untuk mengugat keselamatan negara.

Dalam kenyataan terbaru Nizar di Malaysiakini portal rasis,beliau seolah olah kehabisan modal,hanya mengunakan hujah dangkal dan langsung tidak punyai fakta.

Cakap cakap didalam PAS sendiri menyatakan Nizar harus diambil tindakan, sumber Pisau dari PAS Pusat cukup tidak bersetuju dengan dakwaan yang amat mengjengkelkan .

Menurut sumber Pisau, Nizar pada waktu sekarang mengelabah setelah menyedari ucapan beliau sudah menjadi bualan umum, malahan kenyataan Karpal Singh yang menyangah Nizar cukup jelas menunjukkan Nizar berbohong dan membuat fitnah. Klik sini

Blog blog pakatan kononnya gah, langsung tidak mampu menjawap dan mempertahankan Nizar. Malah ada blogger pakatan sendiri mengakui sukar untuk mempertahankan Nizar kerana mulut busuk dan keceluparan teramat sangat yang jelas memakan diri sendiri.

Politik murahan yang cuba dimainkan oleh Nizar cukup jelas adalah cerminan kehendak dan cita cita DAP yang mengunakan Nizar untuk membuat provokasi kepada kaum cina.

1Malaysia dilihat sebagai ancaman kepada konsep Middle Malaysia yang cuba diterapkan oleh DAP, Middle Malaysia hanyalah rebranding dari Malaysian Malaysia bertujuan untuk mengkaburi persepsi rakyat terutamanya kaum melayu.

Penerimaan yang baik oleh masyarakat pelbagai kaum terhadap 1Malaysia membuatkan Anwar dan kuncu kuncu beliau tidak senang duduk,justeru tidak terkejut jika mereka menyerang 1Malaysia kononnya sebagai alat yahudi Israel.

Apakah jenis tindakan yang akan KDN dan pihak polis ambil terhadap penghasut,pengfitnah seperti Nizar? Jika tidak ada sebarang tindakan diambil terhadap Nizar,maka selepas ini akan menjadi satu lesen besar untuk mana mana pihak membuat saja dakwaan yang mereka suka.

Sumber: Pisau.Net

1 comments:

orang kg. nizar said...

Itulah akibat kalau tak reti berpolitik. Dari seorang alim jadi penyangak. Ini sebab dok bersahabat dengan dap kafir. Dulu aku respect jugak sikit kat nizar sebab dia engineer dan hebat jugak dalam agama. Tapi malangnya menyalahkan takdir bila jatuh dari jawatan mb perak. Inilah akibatnya nasihat mufti tak nak dengar. kafir makan babi yang dijadikan sahabat. Mana ada dalam pas kata nak tegak negara Islam ?