Saturday, April 18, 2009

PENDERHAKA NEGERI PERAK

Saya terkejut hari ini apabila Nizar Namrud wal balaci telah mengeluarkan kenyataan di dalam akhbar sinar harian bahawasanya hukuman mahkamah salah! Wah! balaci murahan ni dah jadi super power pulak sekarang ni ya? Dia boleh menidakkan keputusan mhakamah pulak!

Sebelum ni dia mohon derhaka, sekarang ni dia tolak keputusan mahkamah! Siapa Nizar Namrud yang masih simpan Camry ni ya? Apa kuasa atau hak dia sampaikan dia nak tolak semua keputusan yang menentang nafsu komunis dia ni?

Kita tahu yang dia ni teramatlah gilakan kuasa! Tapi sampai dah langgar kuasa sultan dulu dan sekarang dia langgar keputusan mahkamah pulak! Tak ke macam gangster kampung dusun si mamat ni kan? Betul ke rakyat sokong dia? Hari tu kat Bukit Gantang ramai orang melayu dah hilang kepercayaan kat dia!

Sekarang ni dia dok cerita hak rakyat di rampas, piirrahh mabuk! Kau jangan nak temberang la wahai Namrud al balaci! Kami tau kau dah semakin hampir hilang kuasa itu la pasal kau sanggup buat apa sahaja sekarang ni! Mahkamah pun kau langgar! Gila babu betul la kau Nizar Al Balaci Wal Dee-A_Pi.

Lagi satu pihak pembangkang ni kalau keputusan berpihak pada mereka, mak di puji melangit lah sistem kehakiman! Tapi kalau keputusan tersebut tidak memihak kepada mereka maka mereka akan baring di atas jalan beramai-ramai, mereka akan kata kehakiman suda di beli la, si di rasuh la, eh tolonglah pembangkang takde maruah oi!

Kami dah jemu dan jelak dengan permainan politik tahap paria korang ni, malah kami dah boleh agak bialamana kamu nak buat statement, kita dah boleh baca apa korang nak cakap! Ini dipanggil rekod rosak tau! Korang tau tak rekod rosak tu apa? Rekod rosak tu dia akan berulang-ulang benda yang sama gak! Fakatan Riot dah jadi rekod rosak terulung!

Apa kau nak buktikan wahai penyanjung komunis? Apa kau akan dapat bila kamu semua membuat kekacauan di negeri Perak tercinta ni? Apa kamu fikir kami rakyat negeri Perak akan simpati pada kamu? Oh tidak Nizar Namrud oi, kalau ikutkan hati kami ni, nak je kami meludah atas muka kamu semua secara beramai-ramai!

Namun kami ini masih waras, kami tidak akan dan tidak pernah nak menentang sesuatu pihak dengan keganasan! Itu bukan style BN atau pun UMNO tau! Kami masih ada Iman dan kami bertindak mengikut undang-undang! Inilah bezanya antara kami dan kamu!

Baca dan fahamkan tentang kes ini kat sini ya Nizar Balaci!

Siva the PUPPET Kumar of Ngeh and Nga pulak satu hal lagi macha ni, tak habis-habis nak digantung orang, hari ni dia gantung setiausaha DUN pulak!(baca disini) Dei macha! Lu ingat ini Tamil Nadu ka? Lu suka-suka jugak kasi gantung mana-mana orang lu mau?

Yennadei! apa sudah jadi ni? Lu ada baca itu undang-undang tubuh negeri Perak ka macha? Ka lu baca tapi tarak paham jugak! Kalu lu tarak paham jugak tanya itu SING KING la, dia ada manyak pandai juga! Jangan kasi malu la macha! Lagi baik resign dan pi jual kacang putih dekat Ipoh Bus Station, nanti saya mari beli lu punya kacang ok! Baca disini kisah benar di sebalik keputusan Siva Puppet!

Tu dia geng Erdogan PAS yang menyokong sex bebas sedang bergumbira! Ariva! Andre, Andre! Iba, Iba! Yeah mari kita jual ini negara! Kita kasi melayu jadi bodoh serupa Lembu kena cucuk hidung la! Kita tunjuk alim sikit melayu semua sanggup baring atas jalan punya! Enjoy! Yeah! Disco! Disco! Good! Good! Mari kita cucuk langit sampai pagi! Ini pengakuan sebenar dari penyokong parti sex bebas, baca disini!

IHSAN PARPUKARI

2 comments:

Anonymous said...

mana da melayu tolak cik abg.undi melayu pas dapat 43%.banyak la tu.situ dulu2 pun mmg kawasan umnobn.ke2..brp banyak nizar terambil duit ko atau harta ko

Anonymous said...

Blog bengong. Org berblog dia nak berblog, tapi blog yang standard goBlog