Wednesday, August 12, 2009

NIZAR! NIK AZIZ SUDAH SESAT!

1. Setiap hari dan dalam setiap ceramah politik pas, kita akan terdengar nyanyi sumbang para penceramah yang menganggap diri mereka hebat dalam bidang agama membuat pelbagai tuduhan dan fitnah terhadap umno…

2. Di antara fitnah yang paling suka digembar-gemburkan oleh mereka ialah umno tidak membawa sebarang kebaikan kepada pembangunan islam di negara ini…

3. Umno diibaratkan sebagai sebuah parti sekular dan menolak islam berbanding pas yang memperjuangkan islam dan meletakkan islam dihadapan agenda perjuangan politik mereka…

4. Baiklah kita anggap tuduhan pas itu benar sebagaimana mereka katakan…

5. Sekarang pertanyaan yang saya ingin sampaikan ialah selama pas diberanakkan dibumi malaysia ini, apakah sumbangan yang telah dibuat untuk meningkatkan lagi sinar islam dan pembangunan rakyat serta agama islam keseluruhannya…???

6. Kalau susah sangat maka senaraikanlah tiga sumbangan besar pas tersebut…???

7. Kalau susah jugak maka satu contohpun sudah memadai…???

8. Walaupun diberi sehari suntuk masa pun agak susah untuk mencari satu contoh baik sumbangan pas kepada pembangunan islam dan rakyat di malaysia ini…

9. Tapi kalau ditanya kepada pemimpin pas mengapa mereka tidak melakukan sebarang sumbangan kepada rakyat atau islam di malaysia maka jawaplah pemimpin “ macam mana kami nak membuat sebarang sumbangan sedangkan kami cuma pembangkang..”

10. Maka ditakdirkan allah, mereka berjaya menjadi pemerintah di kelantan dan menjadi sebahagian dari pemerintah di kerajaan negeri selangor.

11. Tetapi setelah bergelar pemerintah sekalipun mereka masih gagal mengangkat martabat islam ditempat yang sepatutnya… Maka berkatalah pemimpin pas ..”Macam mana kami nak ubah undang-undang sedang kerajaan persekutuan dibawah pemerintahan umno yang menolak islam”.?

12. Begitulah alasan pemimpin pas setiap kali diajukan apakah sumbangan mereka kepada islam dan rakyat ini… Sentiasa memberi alasan dan menyalahkan atas orang lain bagi melindungi kelemahan mereka…

13. Tetapi bagi saya, memang banyak sumbangan pas kepada islam dan rakyat umumnya…

14. Pertama, memecah-belahkan ummah (umat islam) di malaysia dengan mengeluarkan fatwa bahawa umno kafir dan mengharamkan ahli pas bergaul dan bersembahyang dibelakang imam umno, masjid yang didirikan oleh umno dipenuhi najis kerana dibuat dari wang haram…tetapi bila mereka memerintah masjid yang tadinya najis kini sudah ok…

15. Kedua, perjuangan ahli pas adalah jihad dan mati dalam perjuangan pas maka mati dalam jihad… Contoh terbaik jihad yang mati dalam pas ialah ibrahim libya…

16. Tetapi siapakah yang menipu wang kutipan bantuan orang ramai bagi membantu anak dan isteri orang mati jihad tersebut kalau bukan pemimpin pas sendiri…!!!

17. Ketiga, pas sering mengatakan umno tidak islam kerana berkerjasama dengan parti bukan islam… Maka kita bersetujulah dengan tuduhan mereka itu… Tetapi sekarang siapakah yang bersengkokol dengan parti yang terang-terang menolak islam seperti dap…???

18. Keempat, pemimpin pas selalu mengatakan moral pemimpin umno ini jahat dan tidak islamik… Tetapi pemimpin manakah yang membelasah kayu balak di terengganu, kelantan dan kedah…??? Kalau bukan pemimpin sendiri…

19. Pemimpin pas jugalah yang mengambil anwar ibrahim sebagai ketua mereka sedangkan pas dan daplah yang membawa isu salah-laku moral anwar semasa pemerintahan tun mahathir dulu…!!!

20. Kelima, umno dituduh tidak berjaya mengekalkan keamanan dalam masyarakat malaysia… Tetapi pemimpin manakah yang menyokong gerakan hindraf yang membuat demo, pemimpin manakah yang suka menganjurkan demo, pemimpin manakah yang memperjuangkan kematian penjenayah dalam tahanan polis kalau bukan pemimpin pas…!!!

21. Keenam, pemimpin umno selalu disalahkan kerana tidak islamik dalam segala tindakan… Tetapi pemimpin manakah yang mengatakan memandang muka nik aziz mendapat pahala, perjuangan pas menyamai perjuangan rasullullah… Mengundi pas boleh masuk syurga dan mendewakan ulama pas… Kalau bukan pemimpin pas sendiri…!!!

22. Ketujuh, pemimpin selalu menuduh pemimpin umno tidak melakukan sebarang langkah berkesan dan antara sebab penyumbang kepada keruntuhan moral generasi muda sekarang… Tetapi di kelantan sejak pas memerintah, berapa banyakkah kes penceraian, pembunuhan, kecurian, rogol, ragut berdarah, dadah, buang anak dan sebagainya yang tidak dibendung dan sentiasa berlaku… Adakah itu juga salah umno…???

23. Sedarlah wahai penyokong pas, janganlah kamu semua percaya kepada tipu daya dan lakonan baik yang dilakukan oeh kebanyakan pemimpin pas ini…

24. Pemimpin ini mempunyai pelbagai wajah dan digunakan di tempat yang bersesuaian semata-mata untuk memancing undi…

25. Sekiranya kamu masih menyokong mereka maka kamu juga akan bertanggungjawab bersama dengan pemimpin pas yang mempermainkan islam dan membelakangkan suruhan allah… Maka sama-samalah kamu menjawab dihadapan allah kelak atas...

Voice of Youth!

2 comments:

ajijasin said...

salam alaikum...

memang sedap membantai menghentam membelasah org lain!!!
MANA PERGINYE PEJUANG PENDOKONG
KEPALA2 DALAM UMNO!!!

LEBIH2 LAGI YB2 UMNO YG KONONNYA MELAYU LAGI ISLAM!!!

yg kena bantai!!!
kena hentam!!!
kena belasah pun dok "relaxxxxx aje!!!
takut tak dapat jadi calon YB ke lagi!!!
memang aku pelik perangai
KEPALA2 DALAM UMNO
DAN YB2 UMNO NI!!!
ENTAH APA YG TERSUMBAT DAN DISUMBAT
KAT DALAM BATANG LEHER MASING2
TU TAK TAU LA AKU!!!

EEIIIIIIII.....
UMNO ADA 191 KEPALA BAHAGIAN
70 ORG YB MELAYU ISLAM!!!
TAKKN SORANG PUN...
TAK ADA YG KEPALA GILA2 SIKIT PUN!!!
NAK SERGAHHHHHHH NIKOL AJIS DAN
DAP KAPIR HARBI LAHANAT TU!

ISLAM NI DAH 1400 TAHUN LEBIH!!!
SAMPAI KAT TANAH MELAYU NI DAH 400 TAHUN LEBIH!!!

TAKKN NAK IYAKAN DAN BIAOKN
CAKAP NIKOL AJIS TU!!!
NAK TUNGGU SAMPAI PM TPM BUKAK MULUT BARU NAK MASING2 NAK BERSUARA!!!
POOOOOOOOOORRRRRAAAAAAAHHHHHH!!!

ITU PUN NAK KENA AJAOOOOOO KE!!!

JANGAN JADI KEPALA KEPALA UMNO
YB2 MELAYU ISLAM
MACAM...
BURUNG TIUNG BURUNG KAKAKTUA LA!!!
DOK ULANG2 CAKAP ORG!!!
JANGAN JADI AYAM DIDIK MAKAN KAT TAPAK TANGAN!!!

AKU INGAT KEPALA2 DAN YB2 UMNO MELAYU ISLAM NI!!!
TAKUT DAN TAK GHETI NAK CAKAP PASAL
MARUAH ISLAM!!!

TOLONG BUKAK MULUT!!!
SERGAH BANTAH CAKAP NIKOL AJIS TU TERANG2
JANGAN BERSUARA BISIK2 BALIK TELINGA PUN TAK DENGARRRRRR!!!

TAK PAYAH LA KEPALA2 DALAM UMNO
IKUT RENTAK NAK BUAT DEMO BESAO2!!!
MASING2 BUAT SIDANG AKHBAR DAH CUKUP BAIK!!!
BANTAH BELASAH BANTAI NIKOL AJIS TU!!!
JANGAN INGAT DIA TOK GURU
BOLEH CAKAP SEMBARANGAN!!!
MACAM ORG LAIN TAK GHETI PASAL AGAMA...
PASAL ISLAM!!!
ISLAM KAT TANAH MELAYU NI DAH
400 TAHUN LEBIH!!!
ADA FAHAM TAK!!!

Anonymous said...

aiii rambut rosmah yg tk bertudung tu meromang tu pak mufti dgn zambry kadiaq boleh bgtau ka hukumnyer apa??
hahahaha..

haram wooo

ni blog pendekar mangkaq..hahaha