Saturday, October 10, 2009

Nizar Pasberg: PAS memulakan fitnah paling dangkal


Pagi ini saya ingin mengulas tentang kejadian kecoh malam tadi, ianya bermula apabila seorang penyokong PAS sesat ini telah dengan sengaja meletakkan kenderaan di hadapan rumah seorang penduduk kampung dan apabila ditegur dia telah dipukul oleh pengganas PAS tanpa belas kasihan! Untuk cerita lanjut klik disini...

Sehubungan dengan itu maka berlakulah kekecohan, PAS seperti biasa dengan keganasan mereka cuba menimbulkan suasana haru biru di Bagan Pinang, yang lebih menghairankan apabila si SYAITAN Penghasut Besar Badrul Hisham atau CheguBard cuba mengapi-apikan penyokong PAS dengan menuduh BN macam-macam..klik sini

Si syaitan penghasut durjana ini telah mengatakan disebabkan BN akan kalahnanti, maka BN dengan sengaja menimbulkan kekecohan, terkejut saya apabila mendengar penyataan sebegitu, apa si syaitan yang bersuara GAGAK ini sudah terkena sawan babi ke?

Siapa yang dah nak kalah sebenarnya? PAS atau BN? Fakta mana si syaitan talibarut Yahudi ini pakai ya pembaca sekalian? Fakta dari Amerika ke? Bukankah ini Bagan Pinang, kubu kuat UMNO? Siapa yang dah nampak kekalahan sebenarnya?

Sementelah dari awal lagi PAS sudah dapat merasakan kekalahan mereka kerana rakyat sudah memberi mereka banyak peluang tetapi parti yang sesat ini hanya tahu berceramah dan ceramah selalu namun bab tanggungjawab mereka untuk mentadbir negeri selalu diabaikan! Lagipun calon yang ditentang PAS kali ini amat disayangi oleh rakyat setempat!

Berbalik pada cerita si CheguBard Laknatullah kaki penghasut ini, dia ni kalau pembaca sekalian ingin tahu pernah membuat ceramah di tempat yang bukan melayu dan mengaku bahawa Teoh Beng Hock adalah adiknya demi nak meraih undi kaum bukan melayu, manusia laknat jenis macam ini elok diharamkan saja kehadirannya di Bagan Pinang atau mana-mana pilihanraya kecil, dia ni penghasut no. wahid!

Si syaitan ini juga telah menuduh, bahawa semasa mesyuarat di Command Center BN, mereka telah dihidangkan dengan arak, wahai pembaca sekalian, saya pun turut berada di Command Center dan ini adalah fitnah semata-mata! Nau'zubillah! Seebelum kamu mahu membuat tuduhan liar sebegitu, berikanlah bukti dahulu wahai manusai bersuara GAGAK! Kalau takat nak menuduh siapa pun boleh!

Ada baiknya si syaitan ini ditahan di bawah ISA! Chegubard ini memang ada sedikit penyakit mental, kerana dia suka membuat provokasi dan suka ditangkap kerana boleh masuk paper dan tv, kali ini elok ditangkap dan disumbat ke KAMUNTING untuk jangka masa yang lama...

Saya tak sangka sungguh PAS, bila dah nak kalah akan membuat kecoh begini, sekarang ini khabarnya ada lebih kurang tiga ke empat ribu penyokong jihad PAS sesat ini dalam perjalanan ke Bagan Pinang untuk membuat kacau bilau!

Sedih saya melihat gelagat penyokong PAS yang sudah terpesong jauh dari akidah, penyokong-penyokong parti sesat ini tidak sedar yang mereka sedang menentang saudara seagama dan sebangsa, kenapa mereka melakukan begini?

Sudah semestinya ada dalang di sebalik setiap kejadian bukan? Siapakah dalang di sebalik episod yang tragik ini? Melayu dengan melayu sedang bercakaran dan bangsa lain duduk dan melihat sambil ketawa melihat kebodohan segelintir melayu yang sememangnya suka diperkudakan oleh bangsa asing!

Tahniah ku ucapkan kepada PAS kerana parti kamu yang mengajar ajaran sesat akan bakal menempa nama kerana ingin mengejar kuasa di dunia, kamu sanggup melakukan apa saja hatta berbunuhan sesama ISLAM pun kamu sanggup! Inikah ISLAM ajaran PAS? Apa tidak benarkah apabila saya mengatakan PAS adalah parti yang sesat? Siapa yang kamu ingin musnahkan sekarang ini wahai PAS?

BERTAUBATLAH WAHAI AHLUL PAS dan saya mintak pada pihak kerajaan supaya mengharamkan parti ajaran sesat ini! Kepada pihak berkuasa, jagalah keamanan di bagan Pinang, kasihan orang-orang kamoung yang tidak berdosa, mereka semua teraniaya!

Inikah demokrasi ala PAS??? HANCUR PAS! HANCURKAN PAKATAN HARAM SANG PEMUSNAH NEGARA YANG TERCINTA!
Fikir-fikirkanlah

0 comments: