Wednesday, April 7, 2010

Rakyat Sudah Semakin Benci Dengan Lakonan Nizar DAP!

Saya terbaca di blog RBF (BACA DI SINI) yang memperincikan tentang kejadian memalukan di Jalan Kebun yang pernah menjadi tempat saya berkampung suatu ketika dahulu. Memandangkan zaman REFORMASI di Jalan Kebun sudah lama berakhir, saya tidaklah lagi menjenguk ke sana bertemu dengan para sahabat yang pernah berada di saf hadapan MENELAN AIR KUMBAHAN WATER CANON FRU dan wasap gas pemedih mata yang baunya seperti bau bawang putih yang tersangat tengik.

Saya segera menghubungi salah seorang sahabat yang masih lagi menjadi salah seorang AJK Pemuda PAS Kawasan, juga salah seorang yang terlibat dalam isu Kepala Lembu. Saya cuba dapatkan cerita daripadanya.

"Kesian dia, yop... macam anjing kurap basah lencun. Ekor tersepit. Mariah pun lari.... ingat, bila orang luar ramai masuk kampung, diorang boleh sesuka hati la?"

"Jadi, betullah macam yang dikatakan tu?" tanya saya.

"Betul tak betul, yop tunggu sajalah. Cuba tanya syeikh Seksyen 4 kita. Dia pun ada malam tadi."

"Khalid tak datang?"

"Khalid lembu atau Khalid gereja?"

"Khalid Gerejalah."

"Dia takkan berani datang. Kalau dia nak rasa anunya dicili-cili, datanglah."

Saya masih tidak dapat buat kesimpulan kerana saya tidak ada di tempat kejadian. Tapi bagi sesiapa yang nak mula buat bayangan tentang kejadian memalukan Nizar Jamaluddin nih, pergilah baca BLOG RBF.

Dipetik dari: The Flying Kick

1 comments:

Anonymous said...

Apa muka teruk benar dah macam malaun