Thursday, July 22, 2010

Banyak Masalah Selesai Lepas Sokong BN - Keshvinder

KAMPAR 21 Julai – Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Malim Nawar, Keshvinder Singh berkata, banyak masalah yang dihadapi di kawasannya berjaya diselesaikan sejak menjadi wakil rakyat Bebas yang menyokong Barisan Nasional (BN)," katanya.

Serentak dengan itu, beliau bertekad tidak akan membenarkan pelbagai tuduhan termasuk tindakan mahkamah oleh bekas rakan-rakannya dalam pakatan pembangkang memusnahkan masa depan dan karier politiknya.

Tegas Keshvinder, beliau akan mencabar apa jua tuduhan yang dilemparkan terhadapnya dan tidak sesekali tewas tanpa melawan.

"Beberapa hari lalu, saya terima notis saman daripada peguam ADUN Titi Serong, Dr. Khalil Idham Lim Abdullah kerana tuduhan membuat fitnah.

"Mereka mahu membawa perkara itu ke mahkamah dan saya akan minta peguam-peguam saya melihat perkara itu dan melawan mereka," katanya ketika ditemui di sini hari ini.

Khalil Idham daripada Pas dikatakan mahu menyaman Keshvinder jika bekas wakil rakyat daripada DAP itu gagal meminta maaf dan membayar RM500,000 kerana didakwa memfitnah beliau dalam satu temu bual media.

ADUN Malim Nawar itu dilaporkan berkata, Khalil Idham secara peribadi telah meminjamkan wang sebanyak RM3,500 kepadanya walaupun beliau tidak memintanya.

Keshvinder turut menafikan tuduhan DAP bahawa beliau terlibat dalam isu kehilangan wang tunai RM45,000 dalam pejabat guamannya sehingga terpaksa keluar parti.

"Ia tidak benar sama sekali dan saya tidak tahu dari mana mereka dapat cerita ini. Tiada pencuri di dalam pejabat itu," katanya.

Dalam pada itu, beliau menyatakan tiada penduduk dalam DUN Malim Nawar bertindak memulaukannya selepas beliau keluar parti dan menjadi wakil rakyat Bebas.

Katanya, penduduk di kawasan itu masih datang berjumpa dan membawa masalah mereka kepadanya seperti biasa.

"Jika mereka benci saya, mereka tidak akan datang dan jumpa saya.

"Sebenarnya, banyak masalah yang dihadapi di kawasan ini berjaya diselesaikan sejak saya menjadi wakil rakyat Bebas yang menyokong Barisan Nasional (BN)," katanya. – Utusan

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Anonymous said...

ITU PSL SI NIZAR SEWEL TERPAKSE GUNA NGEH JD 'USTAZ' MELALAK MINTAK BELAS KESIAN DLM CERAMAH ROAD SHOW SB DH RAMAI YG X PECAYE SI GILE TALAK TU KEHKEHKEH

Anonymous said...

Nizar memang babi