Monday, August 10, 2009

SI KITOL HARUS DISINGKIRKAN DARI PARTI KERAMAT UMNO!

Izinkan hamba mencoret sepatah dua kata megenai si kitol yang diberi nama KJ ini! Jarang sekali hamba berceritera tentang apa-apa persoalan yang timbul mengenai politik tanahair tercinta ini namun sejak kebelakangan ini hamba sudah hilang sabar dengan Ketua Pemuda Pekembar ini.

Hamba melihat makin menjadi-jadi kedangkalan si kitol ini, sebelum hamba berbicara dengan lebih lanjut, izinkan hamba memberi rasa luahan mengenai apa yang hamba nampak semasa perhimpunan di PWTC pagi tadi, perhimpunan itu diadakan untuk menyokong Timbalan Perdana Menteri yang kita sanjungi iaitu Tan Sri Muhyiddin Yassin, ramai yang kelihatan hadir dan menyokong pemimpin kita ini termasuk juga si kitol.

Apa yang membuatkan hamba nak rasa terkeluar isi perut hamba ialah apabila si kitol ini dengan muka tebalnya cuba menghimpit Timbalan Perdana Menteri, si kitol durjana ini cuba untuk menjadi pendekar namun sebagai dikeatahui umum, dia hanya akan menjadi pendekar bilamana terdapatnya sanga kamera dan pemberita sahaja, hamba sudah masak dengan perangai si kitol ini.

Hamba rasa cukup meluat dan tidak tertahan melihat gelagat sang durjana yang penuh dengan kepura-puraan ini, hamba menyeru kepada semua supaya tuan hamba semua akan menyingkirkan si kitol bajingan ini dari parti keramat UMNO, hamba tidak nampak langsung semnagat kemelayuannya, apa yang hamba nampak hanyalah semangat untuk menghancurkan melayu sahaja, ayuh bangkit kalian sekalian, sayugianya kita berbuat sesuatu sebelum terlambat, setelah arakian lamanya kita melihat sduah tiba masanya bangsa Melayu menjadi perkasa!

Tidak cukupkah sejarah mengajar hamba dan tuan hamba sekalian, bagaiman sang durjana si kitol ini bersama dengan Raja Mendeliar mengahncurkan Emapayar Agung dahulu? Apakah kita mahu melihat perkara ini berulang di kala ini? Fikirkan wahai rakyat jelata yang sangat hamba kasihi!

3 comments:

Parang Sasau said...

HA HA HA

PENDEKAR PERAK...

BUKTIKAN APA YANG KAU CAKAP NI...

KALAU SETAKAT CERITA KOSONG TAK ADA ISI, BAIK TAK PAYAH BEB.. SIMPAN SAJA PROVOKASI MURAHAN KAU NI.

BANYAK-BANYAKLAH BUAT ARTIKEL YANG MEMBENA BUKAN MEMECAH BELAHKAN UMNO.

INGATLAH!! KITA SUDAH TIDAK ADA MASA LG, KLU NAK MENANG PRU YG AKAN DATANG HANCURKAN PAKATAN RAKYAT DULU BUKANNYA HANCURKAN UMNO!!!

BERFIKIR PAKAI KEPALA OTAK BUKANNYA KEPALA LUTUT!!

Hawaii five -O said...

KJ mmg kitol, x caya pilah tanya pada ahli2 umno di akar umbi, baru tau cerita sebenar....
dan kalau x kenapa Dr M siap sound siapa KJ kitol tu, kalu x mana datang pasal budak tingkt 4 di putrajaya masa Dolah Petaka Umno jadi PM..

Dollah said...

NAJIB PULA SIKITOL DEWA MURUGA BATU CAVES