Monday, November 30, 2009

Nizar DAPberg: Pemuda Selangor Penakut atau Pemalas?

Ketua pemuda umno selangor, suhaimi akhirnya bersuara. Puncanya? Apabila beberapa bloger anti pakatan mulai menegur adun dan barisan kepimpinan umno selangor yang selalu tidor.

Suhaimi silap besar..kenyataannya yang menyebut sukar untuk merampas kembali selangor daripada pakatan haram selangor sebenarnya telah mendedahkan kelemahan beliau sendiri sebagai ketua pemuda selangor.

Dalam perang politik, satu pihak sebenarnya tidak wajar mendedahkan ayat sukar apabila menentang pihak yang lain. Itu tandanya lemah dan tidak pernah buat kerja.

Wahai ketua pemuda umno selangor...pakatan haram selangor sebenarnya boleh tumbang, boleh digugat, boleh hancur kiranya kamu tahu cara untuk membenamkan mereka..

Suhaimi berkata dia akan mendedahkan kronisme,rasuah pakang buatan haram selangor?
Suhaimi berkata sekarang bukan masa mencari kesalahan orang lain? Apa? Kenapa 'akan'?

Suhaimi..oh suhaimi...kau ni terlalu apologetik. Dua kenyataan di atas menggambarkan sikap menggelabah ketua pemuda umno selangor bila akhirnya ditegur oleh bloger..dan-dan tu je kau keluarkan statement untuk membongkar kelemahan pakatan!? Aduhai suhaimi, kau nak menipu siapa ni?

Suhaimi..aku jujur berkata.kau ni ketua pemuda paling slow pernah aku tengok dalam sejarah umno..pakatan haram selangor terlalu banyak kelemahan dan kesilapan..dan sayang bola tanggung yang 90% kami dedahkan dalam blog kau buat tak tahu je...!

Come on la suhaimi..aku menegur kau kerana tuhan dah tentukan kau ni jadi ketua pemuda umno selangor..umno itu mewakili islam dan melayu, dan banyak isu yang melibatkan 2 perkara asas ini kau tak alert, tak efektif, tak bergerak, suka tidor dan tak tahu untuk menyerang !

Suhaimi ...kalau kau buat sedikit sahaja research mengenai nama dr xavier, ronnie liu, kalid gagap, rodziah 275k, hasan ali, teng chang kim, elizabeth wong, suhaimi shafie, kalid gereja, manoharan...nama-nama ini sudah menggambarkan berpuluh isu yang cukup besar untuk pemuda umno selangor libas, balun!!

Sayang suhaimi,,kau tidor..kau tidor..ada adun umno selangor pun tidor ! Kau harapkan magik ke daripada najib untuk dapat merampas selangor ?

DS Najib...tolonglah periksa sikit adun2 dan ketua pemuda selangor dan bahagian ni...kalau macam nilah barisan kepimpinan masa depan, alamat ds najib bermimpi untuk merampas selangor!

DS Najib..maaf cakap..kami bloger bukan politician tetapi setakat hari ini dah berpuluh kali kami sergah pakatan haram sampai ada yang terkencing!

DS Najib patut beri ultimatum kepada list-list ni..nak menang buat cara nak menang ! DS Najib sepatutnya test kerja diantara bloger dan adun/ketua pemuda!! Kalau u letakkan adun/ketua pemuda di sebelah kanan dan barisan blogger di sebelah kiri, kami boleh bagi jaminan 6 bulan selangor kami huru-harakan! Dengan syarat kita jumpa dulu!

Suhaimi...sila bangun !

Gerakan Anti PKR

0 comments: