Sunday, March 29, 2009

Penderhaka Sultan!

Macamana aku nak balas budi baik kau wahai pengkhianat bangsa! Jika tidak kerana keangkuhan dan ketakburan kau, maka kami rakyat Perak masih tetap dalam kegelapam wahai boneka DAP oi!


Terima kasih Nizar kerana dalam mesyuarat exco kau selalu membelakangkan hak Melayu/Islam, jika kau tak buat begitu Nizar balaci maka negeri Perak 'confirm' dah hanyut terus!


Terima kasih Nizar! Jika kau tak pohon derhaka maka kami rakyat negeri Perak akan menyangka yang kau ni seorang yang sangat alim dan baik, hakikatnya kau telah menyedarkan kami bahawa kau ni tak lebih seorang pelakon wayang kulit sahaja! Pendek kata alim kucing la, depan baik belakang tuhan saja yang tahu!


Terima kasih Nizar! kerana kau telah menunjukkan perangai seorang penderhaka apa bila kau mengingkari titah Sultan Perak yang menjadi ketua agama dan ketua negeri bagi negeri Perak. Sekiranya kau tak buat begitu maka kita tak akan tahu yang kau sanggup melakukan apa sahaja demi kuasa! Kau sanggup melawan sultan demi menjulang komunis! Hebat betul kau ni Nizar Boneka oi!


Terima kasih Nizar! Jika kau tak bagi tanah pada kg baru selama 999 tahun kami akan terus menyangka yang kau ni seorang yang adil! Kalau kau tak bagitau kat luar mesyuarat nak lulus 1000 ekar dan tukar dalam mesyuarat 1000 hektar, maka kami tak akan tahu yang kau punyai hati yang terlampau busuk Nizar! Setiap kali dalam mesyuarat Nizar kau akan menurut sahaja perintah dua bersaudara Ngeh dan Nga, terima kasih aku ucapkan lagi kerana jika kau tak buat macam tu maka semua bekas-bekas exco tak akan tau perangai kau yang menjadi lembu cucuk hidung Nizar!


Terima kasih Nizar! kerana pada mulanya nak tubuh kerajaan negeri kau sanggup ambik ahli DAP sebanyak lapan orang untuk di isi dalam barisan exco! Jika kau tak buat begitu manalah kami nak tau yang kau ni demi kuasa sanggup gadaikan agama Nizar oi!


Terima kasih banyak-banyak Nizar, jika tidak kerana kau yang begitu angkuh dan sombong, maka kesemua ahli exco dan yang lain-lain tak akan keluar dari fuckatan riot Nizar! Juga Terima Kasih Nizar kerana jika kau tak tunjuk pada kami yang kau begitu taat setia pada Al juburi Wal Liwati tu dengan memanggil si peliwat tu dan memberi ceramah di pejabat kerajaan negeri, maka kami tidak akan tahu yang kau ni jugak budak suruhan Murahguru Kunyit tu!


Terima kasih Nizar jika kau tak degil dan tak tunjuk kami perangai sebenar kau apabila BN telah mengambil alih BN dari Fuckatan Riot maka kami tak akan tahu sampai bila-bila inilah perangai komunis Nizar al Balaci wal Dee -A -Pi. Kedegilan kau menyerahkan kuasa, rumah kediaman MB dan kereta Camry, cukup dasyat sekali Nizar! Terima kasih Nizar! Disebabkan kaulah Nizar rakyat dah tau siapa Fuckatan Riot sebenarnya di PeraK ini!


Terima kasih wahai Nizar Al Balaci Wal Dee-A-Pi, jika kau tak tunjuk pada kami siapa sebenarnya kau maka kami di Perak tidak akan tahu sampai bila-bila pun kerajaan yang dok 'claim' Berkebajikan ini sebenarnya mempunyai agenda jahat! Jika kau tak tunjuk di dalam mesyuarat-mesyuarat Exco dan dalam lain-lain hal, maka kami rakyat di negeri Perak akan terus tidur di dodoi dengan lagu-lagu indah tak bermakna, alih-alih bila kami sedar maka tergadailah segalanya wahai Nizar! Bagaima harus kami mebalas budimu Nizar? Kau sudah menyedarkan kami!


Terima kasih Nizar, jika kau tak buat sidang di bawah pokok tu maka kami tidak akan tahu yang kau mempunyai bakat sebagai pelakon wayang cina Nizar! Terima kasih Nizar kerana sentiasa taat dan setia pada NGEH dan NGA selalu, sekarang kami tahulah yang siapa Imam kau yang sebenar!


TERIMA KASIH NIZAR AL BALACI WAL DEEE-A-PI! BEGITU BESAR JASA KAU DI NEGERI PERAK NI! TERIMA KASIH JUGAK NIZAR SELEPAS KAU DAH MELAWAN SULTAN YANG KITA SANJUBGI TU, KAU MASIH NAK BERTANDING DI BUMI PERAK YANG TERCINTA INI! HEBAT BETUL MAINAN KOMUNIS KAU NI NIZAR!


http://parpukari.blogspot.com/

3 comments:

Desperado said...

Salam ziarah dan salam perjuangan dari Desperado...

http://pilihan-anda.blogspot.com

GOMO said...

SALAM..
TERUSKAN MENYERANG BNM DENGAN SEGALA HUJAH DAN FAKTA YANG ADA BAGI MEMBANTU KERAJAAN
SEMEMANGNYA BNM TELAH MELAKUKAN PEKARA BANGSAT DAN BACHOL

http://gomo-no1.blogspot.com/2009/03/serang-bnm-habis-habisan.html

Parpu Kari said...

Terima kasih Tuan Desperado dan Tuan Gomo!